2018/04/18

Double trouble uutisia

Vaikka tämä vuosi on tuonut mukanaan monia murheita, hykertelen myös sisälläni onnesta. Olen aiemmin paljastanut teille intoni ja suuren odotuksen siskoni ja hänen miehen yhteistä pikkuprojektia kohtaan. Heille syntyy vauva reilun kuukauden päästä. En malttaisi odottaa. Nythän on lisäksi  niin, että minulla on myös toinen sisko, hän joka on meistä siskoista nuorin. Juhlimme viime syksynä hänen häitä ja nyt muutama kuukausi sitten saimme kuulla lisää iloisia uutisia. Myös he odottavat esikoistaan. (Tähän sellainen sydänsilmäinen emoij) Meidän lähiperheeseen syntyy siis kaksi pienokaista vain muutaman kuukauden välein. Samalla kun olen iloinen vauvoista niin olen äärettömän iloinen siitä, että siskoillani on seuraa ja tukea toisistaan raskauden ja myös äitiysloman läpi. Muistan itse miten tärkeää se oli, että oli läheinen ihminen jonka kanssa pystyi jakamaan iloja ja murheita äitiyteen liittyen. Minulla oli vastaava tuki parhaimmasta ystävästäni jonka kanssa meillä oli juuri vastaava ero lasketuissa ajoissa. Se on kultaakin arvokkaampaa..

Meidän poikien vanhat vauvatavarat ovat nyt sijoitettu kahteen pieneen perheeseen. Reissuista on kotiutunut pieniä tuliaisia mahassa kasvaville pikkutyypeille ja ompelin myös vauvoille aiemmin samanlaiset värikkäät makuupussit. Vauvoja odotetaan kovasti saapuvaksi meidän suurperheeseen. Jos kaikki menee niin kuin odotettu olen siis kesän loppuun mennessä tuplatäti ja lapsilla on jo kaksi serkkua! Olen niin onnellinen. Oikeastaan minun ja siskoni vanhemmillekin muutos on aikamoinen sillä lastenlasten määrä tuplautuu yhtäkkiä. Kohta meillä on jo aikamoinen hulina meidän yhteisillä sunnuntai-illallisilla. Hihii..

Onneksi olkoon nuorimmalle pikkusiskolleni ja hänen miehelleen. Aivan mahtavia uutisia!

-Såfin

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa! Onnea! Ihan parasta on omat sisarukset ja heidän kanssa hyvin samanikäiset lapset. Meidän serkuskatraan aloitti O seitsemän vuotta sitten ja nyt tänä päivänä näitä vanhempieni lapsenlapsia on yhteensä 10!

    VastaaPoista
  2. Vau! Kivoja uutisia.

    VastaaPoista