2018/12/12

2018 valokuvat joista olen eniten ylpeä

Vuosi lähenee loppuaan ja minä istun täällä muistelemassa vuoden kohokohtia. Meillä on takana aikamoinen vuosi täynnä elämyksiä, stressiä, elämänmuutoksia, matkoja, ilon ja ylpeyden hetkiä ja vaikka mitä. Tänään halusin kuitenkin keskittyä valokuviin. Menneen vuoden aikana en ole löytänyt yhtä paljon aikaa valokuvaamiselle kuin aiemmin. Onneksi kamera on kuitenkin kulkenut mukana eri paikoissa ja aina silloin tällöin inspiraatio on päässyt valloilleen. Eräänä lämpimänä kesäpäivänä jopa heittäydyin hulluksi ja riisuin farkkusortsini ja vaelsin veteen kuvatakseni lumpeenkukkia. Hihii.. Valokuvaaminen on minulle jotain mitä teen kun minulla on ylimääräistä aikaa ja minulla on mahdollisuus katsoa ympäristöä ihaillen sen muotoja ja valoja. Valokuvaaminen on rentouttavaa ja välillä jopa terapeuttista. Tänä vuonna olen kiireestä huolimatta onnistunut ottamaan omasta mielestäni joitain hienoja kuvia joista kokosin lempparini tähän alle. 

Olen yllättynyt siitä, että minun omista lempivalokuvistani löytyi niin monta maisemaa ja luontokuvaa. Olen aina ajatellut, että nautin eniten ihmisten valokuvaamisesta. Näin se mieli muuttuu. Ensi vuonna tulee valokuvaamisen vuosi ja olen päättänyt mennä eräälle kursille myöhemmin keväällä. Hieman jo jännittää, sillä se ei ole mikään tavallinen kurssi. Siitä kuitenkin lisää myöhemmin.

Mitkä olivat sinun omat lempi valokuvat tänä vuonna? Haastan mukaan mukaan Äiti on vähän väsynyt-blogin, Ihan vaan tavismutsi-blogin, Pandamama-blogin, Kommammaa-blogin ja Kotiäidin elämää-blogin.

-Såfin

3 kommenttia:

  1. Kuviasi on aina ihana katsella, tykkään niin sun tyylistä kuvata <3 Toi sun oma kuva ;) niin ihana selfie ja ai että mikä reissu. Kiitos haasteesta!

    VastaaPoista
  2. Upeita kuvia! Olet taitava kuvaaja. Kesäinen Hanko näkyi myös siellä:)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Ja kiitos haasteesta♥ Yritän vastata siihen heti kunhan saan voimani takaisin ja rästihommat alta pois :)

    VastaaPoista