2016/06/20

Taisteluni väsymystä vastaan (+arvontavinkki)

Kaikki äidit tietävät, että lasten takia joutuu valvomaan öitä. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Niin myös meillä. Etenkin meidän esikoinen valvotti meitä melko paljon. To make a long story short: tämä kaikki valvominen tarkoitti sitä, että yhtäkkiä 26-vuotiaana sisäiset väsymyksen merkit näkyivät myös ulospäin. Minulla oli tummat silmänaluset ja olin muutenkin väsyneen näköinen. Olin tästä muutoksesta oikeastaan aika shokissa. Tätäkö tämä äitiys olisi? Ei sen ihan näin pitänyt mennä. Vaikka sittemmin olen päässyt nukkumaan univelkaa pois, väsymys on valitettavasti jättänyt jälkensä. Siksi minulla on ollut etsinnässä tuote joka edes hieman paikkaisi näiden valvottujen öiden jättämiä jälkiä. (Ja jos nyt suoraan puhutaan niin ei tässä nyt muutenkaan nuoremmaksi olla muuttumassa. Hahaa..)


Te jotka aiemmin olette lukeneet kirjoituksiani olette ehkä huomanneet, että olen aika vaativa kosmetiikan suhteen. Ja sitten löysin Mia Höytön luonnonkosmetiikkasarjan joka sisältää tuotteita jotka ilokseni on sekä kehitetty, että valmistettu Suomessa. Olen käyttänyt kyseisen sarjan VALO silmänympärysvoidetta ja olen niin onnellinen. Voiteen toimivuus perustuu mustaseljankukkauutteeseen, joka häivyttää tummia silmänalusia vilkastuttamalla ihon aineenvaihduntaa. Silmänympärysvoiteen lisäksi olen myös käyttänyt SILKKI vartalovoidetta. Kummassakin tuotteessa on miellyttävä tuoksu ja poiketen moneen muuhun luonnonkosmetiikkaan nämä voiteet imeytyvät todella nopeasti ihoon mitään jälkiä tai kerrosta jättämättä. Kaiken lisäksi minusta tuotteiden nimet kertovat aika paljon siitä minkälainen tunne niiden käyttämisestä syntyy. Valoisat ja energiset silmät sekä silkinpehmeä iho. Juuri täydellistä.

Haluatko sinä voittaa Mia Höytön VALO ja SILKKI voiteet itsellesi? Osallistu arvontaan perheblogit.fi facebooksivuilla! Arvonta on voimassa 27.6 asti.

-Såfin

*Tuotteet saatu. Kirjoitus toteutettu yhteistyössä Perheblogit.fi ja Mia Höytö Cosmetics:in kanssa.

4 kommenttia:

  1. Mä oon menettänyt uskoni, että jossain ois tuote, joka tämän vuosia valvoneen silmänympärykset pelastaisi. Olkoot tummuudet sitten vaikka merkkinä selviytymisestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on näin, ettei mikään tuote koskaan korjaa ihan kaikkea - mutta kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä että näitä "näkyviä haittoja" voi edes hieman lieventää silmänympärysvoiteilla :D Kannattaa koittaa.. <3

      Poista
  2. Purkit itsessään näyttää jo niin houkuttelevan kauniilta että pelkästään sen perusteella voisi ostaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii.. Juu, ne on kyllä todella tyylikkään kauniit! <3

      Poista