2017/12/29

Suosituimmat valokuvat ja blogikirjoitukset 2017

Vuosi lähenee loppuaan ja on aika tarkastella kulunutta vuotta ja sen myötä myös kaikkia saavutuksia. Tänä vuonna olen kirjoittanut 292 blogi-kirjoitusta ja julkaissut 301 valokuvaa Instagramissa (@malin.såfin). Huheijaa sanon minä. Bloginäkökulmasta olen tehnyt huikeita yhteistöitä ja järjestänyt ennätysmäärä arvontoja täällä Lapsiparkki-blogissa. Perheblogi-yhteisö johon myös minun blogi kuuluu, koostuu mahtavista ja aktiivisista tyypeistä ja olemme yhteydessä keskenämme melkein päivittäin. Olen meidän 11 blogin porukasta todella kiitollinen. Loppuvuonna blogikiireet meinasivat viedä mennessään ja tuntui ihanalta ottaa pieni viikon mittainen loma kirjoittamisesta näin joulun alla. Olen myös ensimmäistä kertaa joutunut kieltäytymään yhteistöistä liian täyden aikataulun vuoksi. Kiireistä huolimatta minulle nousee hymy huulille kun ajattelen mennyttä blogivuotta. Yhteistöistä jäi erityisesti mieleen kun sain eräältä yhteistyökumppanilta ihanan yllätyksen kukkakimpun muodossa kiitokseksi antoisasta yhteistyöstä.

Ylle olen koonnut kaikista eniten tykkäyksiä saaneet instagramkuvani. Aika jännä nähdä mitkä kuvat ovat sellaisia joihin on reagoitu kaikista eniten. Kuvat ovat värikkäitä ja mukana top 9 kuvassa ovat itselleni onnellisia hetkiä. Nämä ovat sellaisia kuvia joista itsellenikin syntyy voimakas ilon tunne. Kuvista en kuitenkaan löydä yhdistävää tekijää. Ne ovat vain hyvän mielen kuvia. Kuvia reissusta, häistä, lapsista, kodista, värikkäistä kukista ja onnellisista hetkistä.

Mutta nyt siihen minun mielestä jännittävimpään osuuteen joka on se hetki kun vihdoin saan tarkastella sitä mistä te ihanat tyypit olette tykänneet lukea. Se on kommenttien lisäksi mahtavin palaute mitä minä voin saada ja samalla se antaa minulle suunnan sille mistä jatkossa pyrin kirjoittamaan. Suurin osa tämän blogin lukijoista ovat sellaisia jotka palaavat kerta toisensa jälkeen lukemaan lisää meidän juttuja. Se vasta kivalta tuntuukin.

Top10 luetuinta blogipostausta vuonna 2018: 

Luetuimpien blogikirjoituksien listalle nousi meidän taloprojekti ja nykyisen kodin myymiseen liittyvät kirjoitukset. Lisäksi teitä on kiinnostanut lukea meidän lastenhuoneesta ja siihen liittyvästä pohdinnasta kerrossänkyihin liittyen. Kohtaan 6. noussut kirjoitus oli yksi minulle tärkeimmistä kirjoituksista tämän blogin historiassa. Se kertoo epätoivon hetkestä ja ajasta jolloin olin valmis luovuttamaan ja taistelimme selviytyäksemme suurista muutoksista jotka kohtasimme tänä syksynä. 

Yhteenvetona voin siis sanoa, että TE rakkaat tyypit olette tykänneet katsella kauniita värikkäitä hyvänmielen kuvia sekä lukea meidän kodista, taloprojektista ja välillä vähän henkilökohtaisemmista kamppailuista lapsiperheen arkeen liittyen. Samankaltaisia kirjoituksia on varmasti luvassa myös ensi vuonna. Kiitos, että te olette olleet mukana tekemässä minun blogivuodesta parhaan mahdollisen tähän mennessä! Ette arvaa miten paljon tämä merkitsee minulle.

-Såfin

4 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja kovoja juttuja on blogistasi ja instasta löytynyt tänäkin vuonna!
    Mukavia vuoden viimeisiä päiviä ja onnea vuoteen 2018!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Minna <3 tällaisesta kommentista tulee väistämättä hyvälle tuulelle! Ihanaa uutta vuotta myös sinulle :)!

      Poista
  2. Kiitos, että jaat kanssamme ihania kuviasi ja juttujasi♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana sinä! <3 Kiitos tästä vuodesta!

      Poista