2015/04/23

Washiteippi-villitys


Välillä on kivaa innostua oudoista asioista kuten esimerkiksi teipistä. (Ymmärrän, silmien pyöräytys on ihan paikoillaan.. Hih). Eksyin joitakin päiviä sitten netissä yhteen teippi-verkkokauppaan, jossa myydään pääosin erilaisia teippejä: Kirkkaansävyisiä, monivärisiä, pastellinsävyisiä, raidallisia, täplikkäitä, yksivärisiä.. you name it! Päädyin samalla myös lukemaan erilaisten teippien laadusta ja minulle selvisi, että vaativassa ja näkyvässä teippauksessa kannattaa suosia Japanilaista mt Masking Tape-merkkiä. Sen voi liimata ja irroittaa jälkiä jättämättä ja se kestää myös painoa paremmin kuin muut teipit. Tämä oli minulle hyödyllinen tieto, sillä monet julisteet ja kortit jotka olemme kiinnittäneet vastaavanlaisilla kuvioteipeillä seinään ovat tulleet alas viimeistään samana iltana.. 

 

Muistatte ehkä nämä teipatut oksat, jotka tein hetki sitten?! Nyt teippaukselle on tiedossa jatkoa nimittäin olin ihan kuin pieni lapsi karkkikaupassa kun klikkailin ja valitsin teippejä ostoskoriin. Kun sain paketin kotiin postissa minulta pääsi kyllä nauru.. tilasinko tosiaankin näin paljon erilaisia teippejä?! Hih! Onneksi minulla on jo jos jonkinmoisia teippausprojekteja jo suunnitteilla. Muutama ruukku, hylly ja kehys kaipaa ainakin hieman tuunausta. 

Onko joku muu myös innostunut jostain yllättävästä asiasta?

-Såfin

4 kommenttia:

  1. Varsinainen villitys, vaikka onhan noi teipit tosi kivoja! Mä innostuin kerran leimasimista.. sekin tosin on naurattanut näin jälkikäteen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leimasinkärpänen meinasi myös kerran purra minua.. sillä kertaa sai kuitenkin riittää vain yksi tonttuaiheinen leimasin! Mutta ymmärrän sinua hyvin!! :)

      Poista
  2. En tiedä kuinka yllättävää mutta risut, kaikenmaailman oksat ja risut on mun juttu ;) ja rautalangalla saa aikaan vaikka mitä! On mulla kyllä noita teippejäkin, ne ei vaan oo vielä päässyt oikein "kukoistamaan". Inspiraatiota odotellessa :)

    VastaaPoista
  3. Oksissa ja risuissa on kauniit muodot.. (itse innostun välillä valokuvaamaan niitä)! Ja jos vielä osaa taiteilla niistä jotain, niin vielä parempi! Hauska kuulla, että muillakin on näitä villityksia ;)

    VastaaPoista