2015/12/04

Joulukuusikortit

Olemme pitäneet taukoa kaikista joulutouhuista kokonaiset kaksi päivää ja ihan olen villinä pyöritellyt mielessäni miten saan kaikki joulujutut mahtumaan tänne ennen itse h-hetkeä. Ja muutenkin minulla on ollut lieviä vieroitusoireita näiden kahden "jouluttoman" päivän aikana. Yhtenä päivänä ruuvasin ruuhkassa istuessani vahingossa jouluradion volyymin tappiin ja nautiskelin. Sitten muistui mieleen, että olin luvannut itselleni pitää vähän taukoa joulufiilistelystä ja sammutin radion. Ihan pieni lipsahdus vaan. Hahaa.. Noh, oli miten oli ajattelin nyt palata joulupuuhien ääreen ja halusin jakaa teidän kanssa meidän joulukuusiaskarteluja.

Valitsimme meidän esikoisen kanssa helpon version joulukuusikorteista. Olin valmistellut meidän askartelupuuhia sen verran, että olin leikannut kuusenmuotoisia kortteja ja tyhjentänyt muutaman pompom-pussin kulhoon. Meidän esikoinen sai vapaat kädet liimata pompomit joulukuusiin ja minä autoin sitten hieman jätskitikkujen kanssa, jotka liimasimme kuusenrungoksi. Erikeeperiä meni silleen ihan reilusti, muutaman desilitran verran ja kuusipuu-aiheisia joulusointuja sitten usean desibelin verran.. Hihii..

Askarteletteko te joulukortteja tänä vuonna?

-Såfin

4 kommenttia:

  1. Oi miten nättejä <3 Tämmöisiä just voisin koittaa tehdä meidän hosupöksyjenkin kanssa :) Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  2. Liimailu on hauskaa :D Me tehtiin samantyylisiä kuusia huovasta!

    VastaaPoista
  3. Vitsit miten kiva idea! tosi kivoja ♡
    tämä askartelu olisi varmasti just eikä melkein helmin juttu :)

    VastaaPoista