2017/11/21

Aitoja kuulumisia (+arvonnan voittaja!)

Minä tässä hei. Raportoin teille keskeltä vuoden villeintä arkirallimyrskyä. Meidän perheelle kuuluu hyvää, kiitos kysymästä. Tai noh, kiireestä poislukien. Meidän rakennusprojekti etenee mallikkaasti ja olemme valmistelleet meidän nykyisen kodin myyntiin laittoa, ainakin henkisellä tasolla. Meidän isi-ihminen viettää joka päivä paljon aikaa rakennustyömaalla ja arkisin kokoonnumme koko perhe ainoastaan syömään yhdessä. Onneksi meidän pikkupojat ovat tajunneet tämän uuden työjärjestyksen ja ovat olleet suureksi avuksi ja seuraksi minulle kotona. Ihan pian pääsemme yhteiselle perhelomalle ja saamme otttaa pienen hengähdystauon kaikesta rakentamisesta. Olemme reisussa neljä päivää ja toivottavasti kerkeämme tankkaamaan siellä yhdessäoloa rennoissa merkeissä..

Olen lievästi stressaantunut joulusta. Se tulee tänä vuonna nopeammin kuin olin suunnitellut. Energiani ovat syystäkin ollut kohdistettu muihin tärkeimpiin juttuihin viimeaikoina kuten esimerkiksi rakkaan siskoni häihin ja sen alta olen ihan mielelläni siirtänyt muut jouluaiheset tehtävät myöhemmäksi. Lohduttaudun sillä, että minulla sentään on jo ensimmäiset glögit juotu ja pakettijoulukalenteri askarreltu. Jess. Rehellisesti sanottuna olen huolestunut meidän superkiireisestä arjesta. Jonain päivinä tekemistä on ollut niin paljon, että ote on lähtenyt lipsumaan jopa minulta, henkilöltä joka yleensä osaa pitää paletin koossa. Unohdin yksi päivä mennä kampaajalle sovittuna ajankohtana ja eräät kuitit jotka piti toimittaa kirjanpitoa varten löytyi vielä viikon jälkeen lompakostani. Jollekin tämä saattaa olla ihan normaalia, mutta minulle ei.

Perheen yhteisen loman lisäksi meidän elämään kuuluu kuitenkin myös muita kivoja asioita jonka voimilla yritämme jaksaa tämän kiireisen kauden läpi. Olen viimeaikoina iloinnut meidän aktiivisesta perheblogit-porukasta joiden kanssa jaamme arkisia kuulumisa ja tuemme toisiamme. Meidän perhe on myös saanut kuulla ihania uutisia ja olemme tehneet mahtavia sisustuslöytöjä meidän uuteen taloon. Meidän iltarutiinit ovat yllättäen myös helpottuneet kun meidän esikoinen on ottanut vastuun itsestään ja meidän nuorempi painos istuu jo iltaisin pitkät pätkät piirtämässä mitä hienoimpia hahmoja. Kiire ei siis ehkä tunnu ihan yhtä pahalta kun on niin kivojen asioiden ja ihmisten ympäröimänä!

Mitä sinulle kuuluu?

-Såfin

PS. Martinex-muumi arvonnan voitti kommentti: "Muumitalo ja lasten muumipelit :)" Lurre-nimimerkillä. Onneksi olkoon, olen sinuun yhteydessä!

2 kommenttia:

  1. Ooo, oon voittanut! Huippua :D Eli hyvää kuuluu siis tällä hetkellä :D
    Tsemppiä arkiralliin! :)

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti teillä on rentouttava loma! Arki täynnä menoja ja muistettavaa ja myös unohduksia. Sitä meillä eletään...

    VastaaPoista