2018/03/21

Just nyt

Olen todennut, että silloin kun tuntuu olevan kaikista eniten vastoinkäymisiä on hyvä pysähtyä miettimään niitä asioita jotka hymyillyttävät ja innostavat. Me olemme tämän kevään aikana kohdanneet turhan paljon vastoinkäymisiä etenkin terveysongelmien myötä. Nyt en vain puhu minun omista sydänongelmista joista kerroin aiemmin vaan olemme valitettavasti myös viettäneet aikaa lastensairaalassa meidän nuorimmaisen tyypin äkillisen ja vakavan sairastumisen takia. Lisäksi tunteilimme myös meidän esikoisen leikkauksen parissa aiemmin tänä vuonna. Olen sitä mieltä, että kaikki sairastelu saa nyt riittää ja keskitymme tästä eteenpäin vain positiivisiin asioihin. Halusin tämän kunniaksi listata kaikki ne kivat asiat jotka juuri nyt on päällimmäisenä mielessä. Ehkä sinäkin osaat samaistua johonkin kohtaan..?!

Just nyt..

.. innostun keltaisesta väristä. Ja koska pääsiäinen lähestyy sitä saa viljellä joka puolelle. Koristetyynyt, narsissit, pääsiäispuput.. you name it. Kaikki käy.

.. mango on minun lempihedelmä. Se on superherkullinen ja suunnittelen juuri mitä kaikkea siitä voisi tehdä. Ensimmäinen kokeiluni, mangodippi, oli todella onnistunut. Niin ja mango on myös keltainen. Hihii..

.. meillä on aivan mahtavan kivat lomasuunnitelmat. Kaikillahan on kivat pääsiäispyhät edessä ja kesken kiireitä se tekee jokaiselle hyvää. Me otimme tämän yhteyteen vielä neljä lomapäivää lisää niin saamme viettää oikein kunnollisen pitkän loman. Ihan mahtavaa.

.. olen tyhjentänyt pankkitilini mutta se oli sen arvoista. Ostimme nimittäin syksyksi lentoliput Islantiin. Jee. Saimme superedulliset suorat lennot koko perheelle ja voimme ehkä panostaa lipuista "säästämämme rahat" johonkin jännittävään elämykseen. Olemme haaveilleet Islannin matkasta jo kuusi vuotta.

.. odotan niii-iiin meidän muuttoa. Meillä on jo muuttopäivä, muuttolaatikkotoimitus, siivoojat, lastenhoidot ja jopa pakkausapukin sovittu. Vaikka odotan muuttoa paljon niin vielä hienompaa on ehkä se, että meidän rakennusprojekti päättyy (suurimmilta osin) tähän hetkeen kun siirrämme sängyt ja tavarat paikoilleen. Sen jälkeen voimme keskittyä enemmän pihaan ja talon ulkokuoren viilaamiseen.

.. olen niin kiitollinen ikkunasta tulvivasta valosta. Se ei pelkästään auta jaksamaan vaan inspiroi siivoamiseen (heh), innostaa valokuvaamiseen ja muutenkin minusta tuntuu siltä, että valon kautta tulleet vitamiinit imeytyvät jotenkin ekstra-tehokkaasti juuri nyt.

.. olen (vastoin omia odotuksiani) onnistunut rauhoittumaan ja vähentämään mm. liikuntaa. Vaikka saan energiaa liikkumisesta, huomaan nyt miten väsynyt kehoni on ollut kaikkeen treenaamiseen ja jatkuvaan stressiin. Kuulostaa vähän hassulta mutta olen ylpeä siitä, että olen liikkunut niin vähän menneen viikon aikana. Kunnollinen tauko tekee tosi hyvää.

Mistä sinä iloitset juuri nyt?

-Såfin

PS. Suomen voimistelutuote - voimistelurenkaiden arvonta on nyt suoritettu ja voitto meni tällä kertaa instagramin puolelle jätetylle kommentoijalle. Voittaja on @jokinenjannika. Onneksi olkoon, olen sinuun yhteydessä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti