2017/02/02

Tällainen minä olen. piste.

Olen sellainen henkilö joka menee tukka putkella, tekee hurjasti suunnitelmia itseni ja muiden puolesta. Olen se jolle mikään ei riitä mutta silti nauttii jokaisesta hetkestä kuin viimeistä päivää. Olen sellainen joka hymyilee usein, mutta ajattelee liikaa. Kuvittelen olevani oman tieni kulkija välittämättä muiden sanasta, mutta sittenkin muiden mielipide on minulle tärkeä. Olen sellainen henkilö jolla on mailman ihanimmat ihmiset ympärillään ja välillä koen stressiä siitä, että haluaisin nähdä heitä vielä useammin. Olen ihminen joka tykkää hyvästä ruuasta, mutta yrittää olla syömättä sitä liikaa. Olen se henkilö joka vihaa epäonnistumista ja häviämistä niin paljon, etten edes voi pelata Aliasta kavereiden kanssa.. (LOL!)

Olen sellainen henkilö joka haluaa pitää kotia turhan siistinä, vaikka aika ei riitä sängyn petaamiseen. Olen henkilö joka ei voi mennä nukkumaan ennen kuin riita on sovittu. Olen henkilö jolla on tuhat ja yksi ideaa. Mutta silti sellainen joka näkee ison kuvan, eikä haluaisi käyttää aikaa liian vähäpätöisiin asioihin. Henkilö joka rakastaa niin paljon, että välillä voi olla vaikeaa luopua asioista. Henkilö joka ei osaa nukkuu kunnolla missään muualla kuin omassa sängyssä. Henkilö joka innostuu mutta harvoin saattaa mitään ihan loppuun. Henkilö joka rakastuu jokaiseen vuodenaikaan.

Tällainen minä olen. Ihan vain oma itseni. Piste.

-Såfin

12 kommenttia:

  1. Voiko itsestään enää kauniimmin kirjoittaa <3 Samaistuin moneen kohtaan.

    VastaaPoista
  2. Ihana kirjoitus! Kiva oli kuulla sinusta lisää. Tuo iloisuus ja innostus huokuu kyllä kirjoituksistasi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Minna! <3 Kiva kuulla, että persoonani näkyy kirjoituksissa!

      Poista
  3. SuperIhana Sinä ❤❤❤ ja todella hyvä kuva sinusta 😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 <3 Kiitos, tämä kuva on meidän isi-ihmisen ottama <3 <3 <3

      Poista