2016/05/20

Perjantaiprojekti: DIY Avaimenperä puisista helmistä

Oikein hävettää myöntää, että minulla on ollut sellainen pieni häpeäpilkku laukussani jo pitkään. Kamala, kamala, rikkinäinen nahkainen avaimenperä joka on vastentahtoisesti roikkunut kiinni autonavaimissani. Se on huutanut minulle melkein vuoden päivät, että se haluaisi päästää irti. Olen oikein masentunut joka kerta kun olen kaivanut sen esille. Hyi. (Ja jos et halua masentua, älä katso tuota kuvaa minun entisestä avaimenperästä.. Hahaa..) Sitten yksi päivä sain tarpeekseni ja päätin tehdä jotain asialle. Halusin kauniin avaimenperän, joka saisi minut hymyilemään..

Löysin Sinellistä suurikokoisia puuhelmiä joissa oli ihan tavallinen puupinta. Ihanan trendikästä siis. Päätin maalata vapaalla kädellä vähän pilkkuja ja viivoja niihin valkoisella akryylimaalilla. Yhdistin lopuksi ne pötköksi vaalealla nahkanarulla. Ai että! Nyt kelpaa vilautella autonavaimia ja pyöritellä niitä sormen ympäri kahvipöydässä..

Mitäs tykkäät?

Ihanaa perjantaita jokaiselle!

-Såfin 

11 kommenttia:

  1. Ihana! Mä laitoin poikien tekemät äitienpäiväavaimenperät mun auton avaimiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Tuollaiset lasten tekemät avaimenperät ovat myös todella ihanat <3

      Poista
  2. Ihana idea ja kaunis vielä!

    VastaaPoista
  3. Tykkään♥ Mulla on myös eräs hajonnut häpeäpilkku kotiavaimissa avaimenperänä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Ai sinullakin piilee tällainen "salaisuus" käsilaukussa.. :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Hihii.. Juu, nyt kelpaa käynnistellä autoa :D

      Poista
  5. Siitä tuli todella kaunis <3 Täytyy varmaan hieman matkia ;)

    VastaaPoista